Your shopping cart is empty.
CALL/TXT (917) 338-0645
Address: 48 Wall St. 5th Floor, NYC (Map)

Bitcoin Miner - Antminer U2 USB 2Ghs Shipping to Charleston - West Virginia

$100.00

Yes! We're now accepting Bitcoin & Credit Card payments for Bitcoin Antminer U2 products/services that ship to/from Charleston, West Virginia. As a Bitcoin friendly business, we're offering 10% discount on Bitcoin Antminer U2 products/services when paid with Bitcoin. Just email us after paying via Bitcoin and we'll refund you the discount amount. Offer not valid when combined with other promotions.

If you live near NYC instead of Charleston, West Virginia, you can also give us a call to see if we have Bitcoin Antminer U2 products/services in stock before stopping by locally.

We are based in New York City. So if you live near us, you can just do a store pick up.

Currently we're the only place in NYC to sell Bitmain Antminer products. It's a great way to see it in person before purchasing these Bitcoin miners.

  • Default hash rate: 2.0 GH/s, over clock by command
  • Power consumption: 2.95 W on USB 5V @ 2 G
  • Power supply: 5 V DC input
  • Size: 60 mm x 25 mm x 15 mm
Worldwide Shipping is only available when paying with Bitcoin.

Sign up for a Bitcoin Coinbase Account here: http://www.coinbase.com/join/invited - Get a $10 bonus on signup.

User Reviews

I brought my XBox 360 into XCubicle in December because my disk drive stopped opening. They charged me $80 for the repair, citing that I needed a new belt. After picking it up, it worked fine -- for a month. It started acting up again and finally stopped opening again altogether just last week. My girlfriend decided to see if she could repair it by watching a video on YouTube. She took the device apart and discovered that my "new belt" that cost $80 was really just a throw-away rubber band. XBoxes get hot. There is a reason you shouldn't use a rubber band. Dry rot. While she had the XBox open, she discovered that another part (a shield) had been replaced for some reason and that repair was shoddy as well. They replaced it with an incorrect part and masking taped it together. They even lost two screws that hold the case together from the inside. It's amazing that it ever worked at all. This was the only repair that I've ever had done on the Xbox, and I've had it since it was brand new. Do not take your equipment to these people. Watch a video or email me and my girlfriend will happily do it for half price. Not Kidding.

Pat@xCubicle Reply:
Thank you for taking the time out to review our business and we're sorry that you've had an unpleasant experience with us. If your Xbox 360 drive started to act up after a month, you were well under our 90 day warranty and you could have brought it in and we would've repaired it for free. Please understand this is the reason why repair shops provide a warranty system as every repair isn't going to be 100% perfect, there will always be a small percentage of repairs that might end up coming back and thats just the nature of things. Its the same if you were to buy 100 apples, you are going to get some bad ones and we have factored this into our business model by providing a worry free warranty. We price all xbox drive repairs at $80 regardless of what issue it is. It's just a flat pricing we use to cover any problems with the dive. Some people have broken timing belts, issues reading games, broken drive spindles, corrupt drive boards and the list goes on. We can't possibly list every problem and price it to each broken item. This is why we do a flat $80 pricing for any drive related repair and we cover it fully during the warranty period. If you brought your system in and we replaced your timing belt and then a month later the drive stops reading games, we will repair that for free as its still considered a drive repair. As for the method of repair, you may see it as a rubber band, but in technical terms its called a timing belt and it is in every type of CD/DVD drive in existence. Its the same stance of saying a car has rubber bands to move it's motors and a mechanic used a rubber band to fix a car. Not all timing belts are made equal and on rare occasions they do fail and in your case it did. I'm sorry you were not satisfied with the repair, but it would have been great if you gave us a call in the first place. Yes I agree that anyone can fix their own device by watching a youtube video, but not everyone does which is why we are providing this service. I hope our response sheds some positive light on this review.
Brandon S.
2013/07
1/5 Stars

When I first saw it was a cubicle on Essex St, the name of the business dawned on me. LOL! I couldn't have asked for more from these guys, they were polite and friendly with guaranteed work (if the system fails anytime within 60 days- you bring it back without hassle)! I brought my PS3 for work and I was in and out of the place in a matter of minutes for the diagnostic. I figured they'd be done with my console in several days since I noticed MANY consoles in their qaint little shop but to my surprise, I got the pick-up call in just a day! They will answer any questions you have via phone and email with fast responses, so if you need your console fixed, these are the fellas for the job!

Ricky V.
2012/08
5/5 Stars

"After a quick search on google for places in NYC that repair game consoles, I came across a link to xcubicle's website. I clicked through the link and filled out a request for a quote, describing my problem in detail. I received a timely response from Suesan describing that my PS3 may be experiencing overheating issues and that xcubicle usually charges $100 ($20 diagnostic fee upfront) to fix this type of issue. To me, $100 sounded reasonable to restore my PS3, as opposed to purchasing a new one. Not to mention, their 60-day warranty sounded appealing.
As a result, I stopped by xcubicle on a Saturday and dropped off my PS3 and was told by the person working the window (you stand outside while they speak to you through a window) that my problem could be fixed after I paid $20 and he ran the ""diagnostic. test""
Halfway through the week, I received a voicemail from an xcubicle employee saying that my PS3 could not be fixed, but that I could purchase a refurbished PS3 for $195. After doing some research online I came to the conclusion that $195 was a reasonable price, so I called xcubicle back and told them to reserve a refurbished PS3 as I planned on picking it up the upcoming Saturday.
When I showed up to pick up the refurbished PS3 I asked for my old PS3 back thinking I could sell it to someone who could use the working parts in order to make some money back. HOWEVER, I was told that the $195 price for the refurbished PS3 was contingent on xcubicle keeping my old PS3. Needless to say, this sounded pretty shady and it made me pretty angry. Upon hearing this, I asked the following questions - I've included their responses.
ME: What was wrong with my PS3 that it could not be fixed?
xcubicle employee: I don't know what was specifically wrong, but sometimes they just cannot be fixed.
ME: Do you plan on reusing parts from my PS3?
xcubicle employee: Yes, but only the lens, not all parts can be reused.
ME: If you plan on reusing my parts shouldn't I get a better price than $195 for a refurbished PS3? $195 is only at a slight discount to other refurbished PS3s online.
xcubicle employee: I can't really negotiate, I'd have to ask my boss.
I then proceeded to ask the xcubicle employee to call his boss. The xcubicle employee went off somewhere in the back and then came back and told me he sent him an email. When I asked why he couldn't just call him, he said his boss is in another country, but that he would be in NYC later in April if I wanted to come back then.
After expressing my displeasure and accusing them of running a racket, I simply asked for my old PS3 back and left.
BOTTOM LINE: These guys are up to something. Contrary to what some other reviewers have posted, their process is NOT transparent at all and dealing with them left a very bad taste in my mouth. I cannot recommend their services. Deal with them at your own risk.
...as for myself, I'm off to see if they already took parts out of my old PS3 (they assured me they hadn't yet, but I'm a little doubtful)."

Pat@xCubicle Reply:
4/18/2013 Thank you for taking the time out to write this review and we're sorry to hear that you're unhappy with our service. Please write back at your earliest convenience so that we can work something out. We love to make you a happy customer instead.
Rudolpho C.
2013/04
1/5 Stars